It making me wonder, why can't that be me?

Orkar inte skriva mycket. APUn går bra, alla är trevliga, dock är det inte sådär superkul men vafan.. Sitter hos kära syster nu, har spenderat tidigare dagar med Anna vilket har varit väldigt mysigt. Igår var jag i Skellefteå med en på min praktikplats. Vi var på något möte, sen blev det lunch och sen fick jag fara på stan medan hon och någon till skulle diskutera nåt samarbete på ett café i stan, så därför sprang jag runt på affärer. Fick med mig tre tröjor hem, kommer bilder längre ner. Har egentligen inte så mycket att säga, en dag till innan lov och hemresa. Ska mysa med alla mina underbara vänner och såklart mamma och pappa. Nu ska jag duscha, sen packa ihop min oreda, se på tv och mysa med syster.

Varning för dålig kvalitet på bilderna.. Har inte kameran med mig.




Kommentarer
Postat av: Fanny

iiihh jag har också en såndär beige lurvituss som du har på första bilden :) galeeet skön :) bra köp (Y)

2010-11-17 @ 17:37:11
URL: http://fannyelviira.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0