Let me see your true colors, shining through.


"Everyone can hear what you say. Friends listen to what you say. Best friends listen to what you don't say."

Har haft en skön dag hemma, vaknade dock imorse av att jag skulle sträcka på mig och slog huvudet i väggen ovanför kudden...ajaj. Somnade i alla fall om och vaknade där kring elva. Käkade lunch, gick ut i det fina vädret, pluggade och tog det lugnt. Har plöjt undan en hel del skolarbete idag, så nu är jag rätt less. Imorgon är det prov också, känns ju inte alltför inspirerande. Men fredag, och sista skoldagen på en månad, ja, det är ju ändå en rätt okej dag!

Ska nog lägga mig i sängen snart och läsa lite av Blondinbellas bok Egoboost. Fick ju den när jag fyllde år. Nä, slutsurrrat. Natti!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0