You're amazing, just the way you are.

Hej de är maria :) Therese kamera kom idag! WOOOOOOOOOOO ;D

Som sagt, idag kom min kära kamera! Ska hämta ut den innan jag går hem från busstationen! HAPPYFACE.

Hade en minst sagt spännande morgon. Stormade ute bokstavligt talat. Fikade som vanligt, sen skulle jag välja kläder, hittade INGET som jag ville ha på mig. Stod och funderade i säkert 10 minuter. Då ringer mamma, så vi pratade lite. Helt plötsligt börjar lampan blinka, och sen blir det kolsvart. Drog på mig nån tröja och mjukisbyxor i ljuset av telefonen. Pappa kom med en ficklampa, så jag började sminka mig i det lilla ljus som fanns. Sen kom strömmen tillbaka som tur var. Va iaf galet trött, ville bara sova på bussen. Fick höra på bussen att det va ett träd som ramlat över vägen där man kör till Fredrika, och det ville man ju inte missa! Så vi va alla väldigt happyface för att vi skulle bli mycket försenade. Haha. Höll mig vaken hela vägen till Fredrikakorsningen, där ligger trädet, eller snarare toppen av trädet, på andra sidan vägen... Bump, sa det när vi körde över det, sen var det inte mycket mer med det... Haha. Fast försenade blev vi iaf, haha, SKÖNT. Det var sommardäck på bussen, så det tog sin lilla tid att köra i snöstormen. Guidade våran busschaufför till skolan, så vi fick skjuts hela vägen, sweeeet.

Nu sitter jag och Maria på skolan. Har långhål (som vanligt, har faktiskt börjat bli en vana), goooode drygt. Försöker skriva min uppsats helt klar, men det går inte så bra. Borde nog ta tag i det nu så jag slipper ikväll..

Dessutom, grinade jag till The Last Song igår, har bara gråtit till en film tidigare (och det var en ynka tår), Ladder 49. Gud, The Last Song är verkligen typ den finaste filmen som finns..

Jag saknar nian.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0