I'm not trying to be somebody else.


What goes around comes around...

Har nyss bakat bröd, förvånar mig själv ibland faktiskt! Blev riktigt jävla gott! Speciellt jag som ÄLSKAR mackor.. Har dessutom inte klätt på mig än. Trots att jag varit vaken i typ 4 timmar, de får man! Älskar känslan av att ha lov och bara få vara hemma.

Igårkväll blev det lite idolmys med Anna och Madde. Vi surra mest, och kollade på Scream, rätt ful film ändå. Trots att vi satt och va lite rädda...haha. Madde for sen, och jag och Anna satt och jävlades med varandra. Hon suger ibland! Ah, de va skoj iaf.

Nu ska jag nog klä på mig och se vad lördagen har att erbjuda. Middag med Anna? Kanske!

Kommentarer
Postat av: anna

VADÅ SUGER?! ;O Jag ä bäst :)

2010-10-30 @ 19:17:37

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0