When you smile, the world stops and stare for a while.

Sitter och lyssnar på en grym låt och bara chilllaaar. Ska snart ta min drickyoghurt till sängen och se The Last Song innan jag ska sova. Sjukt fin film. Läste nyss mina mejl, och insåg att min kamera kommer imorrn, GLADTJEJ.SE.

Har tränat spinning och styrka ikväll, så mina muskler känns rätt trötta. Dessutom snöar det ute... Möttes av denna syn när jag cyklade till busstationen klockan 7 i måndags:


(klickbara bilder)

Den andra bilden visar våra fina ketchupflugor på Tannbergsskolan. Kul att det finns husdjur även där :):) ELLER.... Sen den sista bilden visar hur fint det kan var att åka buss i Åsele. Hihi.

Nu äre film! PUSSS

Kommentarer
Postat av: karin

åsele! <3



saknar dig gumms!

2010-10-13 @ 22:26:20
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/
Postat av: lisa

fy fan va äckligt! :S

2010-10-14 @ 22:51:39
URL: http://lizzh.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0