Dance, dance like it's the last, last night of your life.



Igårkväll va jag med Emma. Vi käkade kladdkaka, såg Ensam mamma söker, dampade på mitt internet och tog en nattpromenad med vinterjackor. Sköntttt!

Sitter hos Emma just nu :) Har nyss käkat lunch, (makaroner och macka). Hihi. Idag har vi tränat aerobics, grymt skoj! Sov hos hon i natt också, de va trevligt som vanligt. Snart ska jag väl hem och pluggga. Känns ju mindre inspirerande om jag får säga det själv.

Dessutom har jag fått hem min nya vinterjacka nu, plus att jag beställt kläder från Gina. Oj vad pengarna går åt ibland....snart kommer ju kameran också....hm..

NU ska jag va social.

Usher ft. Pitbull - DJ got us falling in love
-----------


Kommentarer
Postat av: karin

lät som en perfekt gårdagskväll! :) hihi

2010-09-26 @ 21:39:08
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kamera? Det lät spännande, vad är det för någon? :)

2010-09-28 @ 12:05:56
URL: http://ingenjavlafantasi.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0