Can I have this last dance with you?

Hoppsan. Verkar som att bloggen fått ligga åt sidan ett tag... Haha. Har fått höra det väldigt många gånger, men jag ska se om jag kan hitta luckor och skärpa mig lite. Har lite mycket annat för mig just nu. Men de två veckor som gått har jag iaf hunnit med massa bakning, umgåtts med mina fina vänner, varit på skolan, tränat, spelat fotboll osvosv.

Spelade match idag som slutade 0-5. Har inte så mycket att säga om resultatet, vi kunde ha hållt siffrorna nere betydligt bättre, men ibland finns viljan inte riktigt där. Hur som helst är fotbollen slut nu - hjärtekross. Därmed är sommaren också officiellt slut. Nu är det höst. Usch så tråkigt det känns, men snart blir det väl massa höst- och vintershopping förhoppningsvis!....eller inte! Hahaha.

Har beställt en kamera idag också, lycklig tjej! Dock försvinner några tusenlappar av lönen, men tur man får studiebidraget!

Imorgon blir det kort dag som vanligt, sen klipp och färg på VIP. Och efter det ska jag färga Annas hår, och sova hos hon i Lycksele. Tisdag efter skolan kommer jag hem, då blir det bakkurs med några barn. Onsdag - skola och träning, torsdag träning, fredag - då kanske jag uppdaterar igen. Bloggen får ligga på is ett tag. Kommer skriva då jag känner för det helt enkelt.

Tills dess - so loooooong!

Taio Cruz - Dynamite - sweeeeet.

Kommentarer
Postat av: clara

Saknar dig alldeles för mycket.... Hoppas du kan komma hit snaaart!!! <3

2010-09-14 @ 22:07:51
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: karin

du är finare gumman! :)

saknar dig så mkt!!..

2010-09-15 @ 20:45:29
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0