I never promised there'd be sunshine every day.

Tänkte att jag kunde berätta lite om mitt liv just nu. Det är mycket som hänt sen dess. Är bl.a. väldigt nöjd med min nya hårfärg och frisyr i övrigt. Har tränat, gått skola, varit barnvakt, umgåtts med mina vänner och levt sen jag skrev sist. Dessutom har vi fått ett nytt kök hemma, bara nytt kakel och bänkskivor som saknas.

Åkte bil hem idag, och det är typ det bästa som hänt i veckan! Umgicks med Emma när jag kom hem, vi fikade te och digestivekex + att vi gjorde ett försök till att plugga, däremot gick det inte så mycket framåt, pratade istället, hihi. Mycket mysigt!

Ska snart käka gookyckling och sen umgås med Anna! =) Jordgubbsslush blire iaf, som jag ska försöka göra....

Kommentarer
Postat av: Karin

kul att du skriver igen, hoppas du fortsätter! hihi

förövrigt saknar jag dig väldigt mycket...!

2010-09-24 @ 19:52:10
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0