In these everchanging days, you're the one thing that remains.

Sitter här just nu och ska snart snabbt byta om inför ett Zumba-pass och sen pump. Skulle pluggat men jag har verkligen kört fast med pluggningen. Har ingen motivation och styr det framför mig hela tiden. En och en halv vecka kvar till påsk då allt ska vara klart i stort sett.

Dessutom är min APU fixad, 4 sköna veckor i Åsele. Ska bli underbart!

Annars rullar livet på som vanligt. Det är bra, jag mår bra, riktigt bra! Saknar dock Emma lite, och inte blev det bättre när jag såg att hon har det lite tungt där nere, men håll ut gumman, det ordnar sig!

Mer har jag inte att säga direkt. Man känner i luften att våren är påväg med stormsteg, och jag älskar det!

Jag säger som Petter skulle sagt, det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Clara

snart ses vi igen, wiiihoo! ;) <3

2011-04-06 @ 23:28:46
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0