I've heard this life is overrated, but I hope that it get's better as we go.

Ännu en påskhelg över. Likaså påsklovet. Var ett tag sen jag skrev, men sen dess har det inte varit så mycket annorlunda än det brukar vara på ett lov. Massa chill med mina kära vänner och Fredrik, mys med släkt och familj, grill i mörkret, massa godis, fika och mat. Jag har allmänt älskat livet och haft ett grymt bra påsklov med underbart bra sällskap.

Min praktik skulle egentligen starta idag men det blev lite problem, så istället sätter det igång imorgon klockan 9. Känns sjukt skoj att få vara i bageriet, det om något ska bli roligt! Då får jag ju en lite inblick i mitt (kanske?) framtida yrke! ;) Hur som helst känns det toppen. Att det dessutom är en månad kvar tills man behöver åka till skolan och Lycksele igen känns ju helt grymt.

Har istället spenderat dagen med en skön sovmorgon, långpromenad, städning av mitt rum (sjukt välbehövligt!), och sen bakning av lavabröd. MMMM.

Klockan sju väntas en timmes pump, innan det blir lite mys med Anna och Agnes! Pusshej.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0