My heart is under arrest again, but I break loose. My head is giving me life or death, but I can't choose.

Helgen i Holmträsk var supermysig! Åt massor, spelade spel, va ute, for ut med skotern, grillade, bakade osvosv.

I söndags kom vi hem tidigt, jag bytte om och stack på fotbollsträningen. Sen blev det chill med Emma. Åt middag och sen spenderades kvällen med Anna, Lisa och Agnes framför BB och Hitta Nemo med glass, popcorn och påskmust. Drog även en cykelsväng och hade besök av två pojkar.

Igår skulle jag ta en sovmorgon, dock blev det inte riktigt så. Klev iaf upp, for ut och cyklade, träffade Fredrik, åt middag, födelsedagsfikade hos mormor. For sen till Emma, vi tog en promenad och sen blev det bak! Mys.

Idag har jag bara hunnit äta frukost/lunch, handla med mamma och baka havrekakor. Just nu gör jag inget, väntar på besök faktiskt! Klockan 5 blir det spinning och ikväll ska jag umgås med Karin och Clara!

Vad mer? Inget met just nu....PUSS

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0