Våra brister gör oss till människor.

UUUUH. Är så jävulskt jävla mätt. Förstår inte varför jag inte kan äta lagom?! Haha. Hur som helst var det hur jävla gott som helst med köttfärspaj, snacka om att jag har längtat! 

Dagen då. Skola, körkortsprov, långjävlahål, skyddsombudsmöte och svenska redovisning kan väl sammanfatta dagen. Är på sjukt bra humör. Är helt underbart väder ute, jag har en dag kvar av skolan innan påsklov och 4 veckors APU. Ingen buss och inget Lycksele på 5 veckor, GRYMT. 

Ska skriva lite samhälls nu, sen byta om och fara på 45 min zumba, sen 1 timmes pump. Får se hur det går med träningsvärken, men när man är uppvärmd brukar det gå, haha.

Sen blir det hem, dusch, fika och sova. Sweet life.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0