What hurts the most, was being so close, and having so much to say and watching you walk away.

Två bilder tagna från Waynes i Övik.

Sitter med datorn i knäet, försöker hitta nån typ av motivation till att ta tag i skolarbetet. En ynka vecka innan påsklov, praktik och nästan ingen skola alls! Ska ta ett fett jävla fruktfat och bänka mig framför tvn när jag har gjort det jag har tänkt. Hade tänkt ta mig ut på en prommis också, men min enorma träningsvärk i benen och rumpan stoppar mig, SKÖNT. Älskar träningsvärk!

Helgen har varit mysig. Fredag åkte jag hem från Lycksele med Karin och Clara som gjorde mig sällskap på skolan. Kom hem, gjorde enchiladas till middag och sen for jag, Anna, Madde, Karin, Clara och Oskar till Fredrik för att se Modos otroligt viktiga match. Fredrik kom hem lite senare, och även Calle och Hampus kom på besök en sväng. Det viktigaste att nämna var iaf Modos seger, vilket innebär fortsatt spel i Elitserien nästa år, UNDERBART. Blev ragg med brudarna sen, innan jag for hem till Fredrik och sov.

I lördags vaknade vi halv 9, vad hände liksom?! Vi drog oss iaf, for upp på Ica och köpte massa frukost och sen for vi ut och gick med hundarna och Karin. For hem, duschade och sen blev det trerätters hos Fredriks mamma och pappa, mys.

Igår vankades det träning, bara jag och Carita där så vi körde ett stenhårt (eller benhårt som någon också skulle sagt...haha) benpass. Träningsvärken är alltså därför enoooorm! Raggade en sväng med Madde, pluggade och duschade. Åt middag, promenad med Anna och sen mer plugg.

Idag är det måndag, nu räknar jag ner dagarna tills fredag!

Kommentarer
Postat av: Karin

"Vi gick ut med hundarna och Karin". Haha, tyckte bara de lät lite kul! Tur att ni slapp ha mig i koppel iaf!



miss u already!

2011-04-11 @ 22:31:09
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0