And I never was smart with love, I let the bad ones in and the good ones go.



Nu har jag vaknat, ätit lunch, fikat en muffins och nu ska jag klä på mig och gå hem till Emma och bara chilla. Vi har en hel del att prata om så det känns bra!

Igår blev bussresan hem ett minne för livet. Hahaha. Jag och Maria bad busschauffören stanna för jag höll allvarligt på att pissa på mig! HAHA. Sen kom jag hem, fick gooolax tll middag och sen bakade jag Tobleronemuffins. Hur goda som helst!

Nä, nu ska jag göra mig i ordning. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maaria

Helt klart kul :)

2011-02-05 @ 20:47:30
Postat av: Maaria

Helt klart kul :)

2011-02-05 @ 20:47:48

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0