I'm always afraid of not being enough to you.


Hittade en bild som jag inte visat...<3

Har nyss käkat middag, eller för en halvtimme sen iaf, i form av korv och stuvade makaroner. Dagen gick fort i övrigt. Känns som att man vadar i skolarbete trots att vi nästan inte har nånting, kan bero på att vi inte har haft nånting alls tidigare. Bara att kämpa på iaf. Så en dag med företagsekonomi, affärsengelska, inköp och varuhantering och ytterligare en handelskurs är förbi. Jag är redan less och vill ha helg. Haha.

Helgen har iaf varit alldeles underbar. Har umgåtts med både Anna, Karin, Clara, Madde, Linda, Evelina och Fredrik. Den enda som saknades var Emma, men vi ska ta igen det med middag och spakväll som vi gett varandra i födelsedagspresent! Dessutom hann jag med fotbollsträning igår också, vilket resulterat i en grymt skön träningsvärk! Älska.

Nu sitter jag här och chillar. Ska snart byta om och ta sparken till sporthallen, där väntas en timmes core och kondition. Skönt! Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: anna

<3

2011-02-21 @ 20:41:56
Postat av: karin

Snygggaaa brudar!

miss you already! <3

2011-02-21 @ 22:25:10
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0