I'm swearing if I go there now, I can change your mind and turn it all around.





Lite mer nytt på rummet har jag nu fixat. Igårkväll fick jag och Emma för oss att vi skulle sätta upp mina väggord som jag fick av Karin och Clara i julklapp. Live Love Laugh. Det hela slutade med ett bra (men lite snett kanske? haha) resultat, och sen strax efter tappade jag ut spiklådan med typ 15 olika sorters spikar över golvet....haha. Hur som helst, hur det blev ser ni på de två första bilderna. Efter det åt vi godis, såg på Melodifestivalen (som söööög!!!), och Madde va även på besök en sväng. Jag och Emma hann iaf prata ut om en hel del grejer igår, VIKTIGT och välbehövligt.

Idag har jag varit och tränat fotboll, vilket var nådigt skoj! Sen for jag hem, åt rester av tacos till lunch, duschade och bakade bullar. Nu väntar jag på middag, och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Blir Solsidan iaf, viktigt!

The greatest thing you will ever learn, is just to love and be loved in return.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0