I've tried so hard to tell myself that you're gone, but though you're still with me, I've been alone all along.


Sitter hemma idag. Sjukanmäld. Gårdagen började med skyddsombudsutbildning på skolan. Allt flöt på bra, tills jag fick superkramp i magen och över bröstet. Fick skjuts av två klasskompisar till Annas lägenhet där jag somnade på soffan. Mamma kom till Lycksele och hämtade mig och sen låg jag hemma resten av dagen framför datorn och tvn med feber. Vaknade imorse med ont i magen, så mamma sjukanmälde mig. Tog en sovmorgon på några timmar, och sen dess har jag hunnit se film, ätit lite och pluggat körkortsteori....

Nu ska jag ta mig lite mer glass och fortsätta med den älskade engelskauppsatsen. Tungt känns det, men den ska vara inlämnad på fredag....ska iaf på skolan imorgon eftersom vi måste redovisa vårat svenskaarbete. Däremot torsdag imorgon, vilket innebär en dag kvar innan HELG. Galet vad fort dagarna går.

Nä, nu ska jag ta tag i plugget...pusshej.

Kommentarer
Postat av: Clara

Krya på dig vännen! <3

2011-02-23 @ 14:28:31
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0