Only they can see where this is gonna end, they all think I'm crazy but to me it's perfect sense.

Detta beställde jag från H&M igår.. Gillas!

Tur jag är duktig på uppdatering...hihi. Lördag idag. Nästan bästa dagen på hela veckan, förutom fredag. Veckan har varit som vanligt, träning och skola. Igårkväll for jag på bio med Anna, Avatar i 3D och den var riktigt bra i 3D måste jag säga! Sen blev det bara mys resten av kvällen innan det blev sängen rätt tidigt.

Sov ut imorse till typ 12. Har ätit lunch och grejat med massa bilder sen dess. Skulle egentligen följt Anna till Bredbyn men kände att en sovmorgon verkligen var prio 1! Så nu äter jag ananas och väntar ivrigt på att Karin och Clara ska ta sig till Åsele! Som jag har längtat! Blir bara mys ikväll alltså!

Imorgon är det träning som vanligt, ska hinna baka en sista sats bullar också, och sen får vi se. Bloggen är iaf inte på prioritetslistan de kommande dagarna! So looooong!

Kommentarer
Postat av: Din Emma :)

Jättefina kläder gumman! Älskar byxorna!!

Förlåt för att jag är så dålig på att höra av mig.. Fick slut på gratis sms igår så det var därför jag inte svarade, ska fylla på idag så då skriver jag! :) Puss

2011-02-21 @ 09:22:48
URL: http://emmastroemberg.blogg.se/
Postat av: Din Emma igen :)

SYND att vi aldrig har kontakt med varandra nu för tiden när det gäller klädbeställning... Jag skulle också beställa från H&M :( ..

2011-02-21 @ 09:23:33
URL: http://emmastroemberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ojoj, så mycket fint!

2011-02-25 @ 10:27:58
URL: http://emptypages.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0