Sometimes love is intoxicating, you're coming down and your hands are shaking, when you realise there's no one waiting.


Typ en vecka sen jag skrev nått sist. Illa. Veckan rullade på till helg. Hade myskväll med bästa Anna och Linda med kladdkaka, film och prat. Lördag blev det bak inför kvällen, hockey med Anna, a-laget förlorade tyvärr. Sen tog jag mig hem, duschade och fixade. Gästerna kom och helt plötsligt trängdes vi 14 st i vårat kök. Blev västerbottenspaj till förrätt, smördegsinbakad fläskfilé till varmrätt och cheesecake + smördegsgrej med massa frukt till efterrätt. Sjukt gott var det iaf. Sen pratade vi bara och umgicks hela kvällen.

Igår tränade jag fotboll, myste med Anna, åt rester till middag och sen på kvällen var även Madde förbi en kort sväng. Sen for hon och det blev Solsidan, Wallander och mys.

Idag har jag varit ledig, har hunnit med både läkaren och fått provbehandling för ansträningsastma. Ska testa medicinen ikväll och hoppas på det bästa.. Vad mer..jo, jag har bakat 120 bullar också! Hör och häpna.. Galet skönt med en extra dag hemma iaf!

Ikväll blir det core och kondition och sen mys! Puss.

You make me feel like I'm living a teenage dream
The way you turn me on, I can't sleep
Let's runaway and don't ever look back
Don't ever look back
My heart stops when you look at me
Just one touch now baby I believe
This is real so take a chance and don't ever look back
Don't ever look back


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0