They say bad things happen for a reason, but no wise word's gonna stop the bleeding.


Sitter här i morgonrock och bara njuter. Var på lagomt dåligt humör när jag kom hem efter skolan, men så fort jag klev in genom dörren hemma så var dagen gjord. I hallen stod nämligen min nya säng! Som plus i kanten fick jag dessutom träna ett sjukt skönt boxningspass och äta en supergod kycklingpasta! Nu är dessutom ansökningsbrevet till ett låtsasjobb på engelska gjort, så nu njuter jag bara.. Som ännu ett plus för dagen så är det fredag imorgon, en underbart lugn helg väntar. Ska träffa Emma som inte är alltför vanligt nu för tiden... Mer blir det också, bl.a. a-lagets hockeymatch (skulle jag tro?).

Mer har jag inte att säga just nu. Veckan har rusat iväg med stort R. Lovely life!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0