When you are the one that lies close to me, whispers 'Hello, I miss you quite terribly'.

Idag har inte varit nån vanlig dag för det är Maddes födelsedag! Grattis gumman! Och grattis till körkortet! <3 Ligger i sängen nu och bloggar från mobilen. Kvällen har varit skön. Började med att jag kom hem med bussen, for på konsum med bussen Malin och sökte sommarjobb, så här ska skrivas cv! Sen for jag hem en tvärt. Fick skjuts till Madde där det blev exotisk planka och tacopaj till middag, sjukt gott! Sen kladdkaka och smörgåstårta på det! Mätt tjej.se...sen for vi och kikade på bilen hon fick, en audi, sweet säger jag bara! Sen blev det däckbyte och sen tog jag och hon premiärsvängen, inte helt fel! Ragg och prat, Sofia va också med en sväng. Sen for jag hem. Har packat och pluggat järnet och nu blir det sova...imorrn ska jag stanna i Lycksele två nätter för att va barnvakt åt Miaskrutt. Nu är det alltså sovdags..sov så gott! Pusskram.

Kommentarer
Postat av: Madde :)

Tacck., !!

puss<3 :)

2011-03-01 @ 14:18:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0