Although there is a time in the place, that I will see your face, it's still hard to wait around.


Igår åkte jag, mamma och pappa till Lycksele för att hälsa på bror i hans nya lägenhet. Den var sjukt snygg faktiskt, riktigt fräsch! Syster och Mia var också där, så sen for vi och käkade lunch tillsammans. Sen åkte vi vidare till Jysk. Jag hittade min älskade säng, 120 cm bred! UNDERBART. Vi köpte den, plus en till kudde, lakan och toppklädsel till den. Den fanns inne i lager sa dom, men när vi skulle lasta den på släpvagnen hade dom inte den där jävla sängen ändå. Sjukt irriterande. Men om två veckor kör dom hem den hit. Vi åkte iaf hem sen. Men jag kan lova att jag väntar på sängen, den var så sjukt grymt jävla skön!

Har tränat fotboll idag, och GUD så kul det är. Har ätit massa gott sen jag kom hem, macka med lax, ägg, bulle osvosv.. Skönt att ta det lugnt, men det känns som vanligt sjukt tungt med skola imorgon igen. Men bara att bita i det sura...

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0