And I'm free, free falling.

Här kommer lite bilder sen nyår. Först var det lekar som gällde..


..som att äta upp ett godissnöre utan att använda händerna.

..och att blåsa upp en ballong tills den small (detta funkade däremot inte).

..eller att få pennan i flaskan.

..Wii

..och charader i flera omgångar. Det segrande laget blev i alla fall inte mitt lag! Haha




Middagsdags.


Tolvslaget kom...

Och alla var glada. ;)

Ja, det var väl dom bilder jag har på usb-minnet just nu, orkar inte lägga in några fler bilder just nu, men det kanske kommer lite andra så småningom. Blev en hel del fulbilder kan jag lova!

Nu väntar jag på någon mat. Har städat, gått en sväng och duschat idag. Välbehövligt alltihopa. Kvällen ska nog spenderas med Emma. Bara mys!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0