Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. Jag hatar när folk knäcker typ fingrar, rygg, nacke, osvosv.
2. När jag var mindre var jag jättekräsen, hatade juice med fruktkött, åt inte sparris, tomater, sås till maten, men helt plötsligt så har jag lärt mig gilla hur många nya grejer som helst.
3. Att sitta på bussen med musik i öronen är mitt bästa sätt att tänka igenom saker.
4. Jag är livrädd för ormar.
5. Jag ångrar att jag valde handels av den anledning att det är en sjukt tråkig linje och att jag nu insett att livsmedel med inriktning bageri skulle varit min grej.
6. Oftast när jag ser nåt jag vill ha, (en materialisk sak) så måste jag ha den direkt. Kan inte vänta med att beställa eller köpa, utan då är det på en gång eller aldrig!
7. Kan nog vara den bästa i världen på att fundera på vad andra tycker om mig och saker jag gör.
8. Har ett speciellt sätt att borsta tänderna och borstar likadant varje dag, räknar dessutom så att jag ska borsta lika mycket på alla tänder (lite tvångstanke där kanske!!)
9. Jag stammar när jag blir nervös.
10. Det som skrämmer mig mest är att drunkna.
11. Bubbelvatten är typ det godaste jag vet!
12. Älskar att baka, dekorera och sånt, är typ hur roligt som helst! Sen att äta det är dock inte helt fel det heller, haha.
13. Har jättehöga krav på mig själv, sätter ribban högt och när jag misslyckas blir jag väldigt besviken.
14. Är sjukt nervös inför körkortet.......
15. Älskar att träna och blir helt sjukt rastlös när jag inte gjort det på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Georgveronica

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2012-07-11 @ 13:30:07
URL: http://georgveronica.blogmentions.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0