I'm gonna love you like I've never been hurt before, I'm gonna love you like I'm indestructible.


weheartit

Sitter på skolan just nu. Har affärsengelska och försöker få ihop något om Frihetsgudinnan. Inte det roligaste.

Helgen då. Ja, lördagen blev rätt rolig, men helt galen. Träffade massa roligt folk, och där på slutet så ja....haha. Slutade med att jag och Anna hade gått hem tidigt och somnat båda två. Vaknade med både kläder och smink på. Gårdagen spenderades därför bara i soffan. Såg film och tv i mjukiskläder hela dagen och kvällen. Välbehövligt!

Efter skolan åker jag hem med bussen, ska träna ikväll. Känns skönt. Mer än så har jag nog inte att berätta för tillfället. Lägger upp bilder sen helgen då jag tagit mig hem!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0