I've got you to make me feel stronger, when the days are rough and an hour seems much longer.


Förvirrad. Glad. Förvånad kanske är rätt ord. Livet förvånar mig verkligen ibland. Det är svårt att säga om det är positivt eller negativt, men det lär jag märka så småningom. Jag har insett att jag inte kan ha folk i mitt liv som bygger upp mina förväntningar och sedan ständigt gör mig besviken. Det funkar inte bara. Vare sig det som hänt är bra eller dåligt så har det resulterat i något bra. Jag behöver inte anstränga mig längre. Nu har jag lämnat det bakom mig. Om det kommer förbli så, det vet jag inte. Men att det gett något bra, det vet jag.

Snart är lovet slut, men det har verkligen varit helt sjukt bra! Igårkväll blev det först plankstek hos Anna, sen for vi hem till mig med Oskar och Agnes. Det blev chokladfondue, kortspel, Malarky, mer att äta, skratt, och massa prat, plus en nattpromenad. :)

Har spenderat dagen först i sängen, tog mig upp, gjorde lunch, såg SATC, och tog en långpromenad. Nu har jag nyss käkat, så snart ska jag umgås med Karin och Clara som är hemma igen. Underbart.

LIFE IS WHAT YOU MAKE IT.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0