Take my hand and just don't let go.

Sitter och har nyss käkat middag, mår illa faktiskt... Dessutom såg jag nyss en helt sjuk grej på Fear Factor, FYFAN så äckligt.

Hur som helst, ska inte klaga mera nu. Förutom att jag är jävligt trött... Igår var en helt grym dag! Vaknade, skulle fara ut med skidorna med Anna, men det blev inte av, haha. Istället tog vi en långpromenad, det var grymt skönt faktiskt. Sen for jag hem, bytte om och så, och efter det bar det av till Övik med Karin, Clara och Anna. En mysig bilresa med massa prat och poppa musik. Vi parkerade bilen vid arenan när vi kom fram, gick till Subway och käkade middag innan vi gick tillbaka. Såg Modo-Skellefteå. En helt sjukt bra och rolig match! Stämningen var grym och resultatet kunde inte blivit bättre - 3-1!! GRYMT. Sen blev det Max och resa hemåt. Tack brudar för en grym dag!

Kvällen blir lugn och därför tänker jag avrunda med några gamla bilder (ska fixa in dom nya snart, orkar inte just nu bara, för då måste jag ha andra datorn...). Dessa bilder visar några jag aldrig skulle stå på benen utan, några av mina helt underbara vänner. Jag har alldeles för mycket att tacka er för, finns inte ord. Dom känner mig från insidan och hela vägen ut. Jag säger bara det, ingen Therese utan er.










Hjärtahjärtahjärta.

Kommentarer
Postat av: Clara

saknar dig med hjärtis...

2011-01-09 @ 19:37:51
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: Clara

saknar dig med hjärtis...

2011-01-09 @ 19:39:01
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: Clara

saknar dig med hjärtis...

2011-01-09 @ 19:40:03
URL: http://claramarkeby.blogg.se/
Postat av: Karin

åh, saknar dig med stumpan!...

2011-01-09 @ 21:57:16
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/
Postat av: Matilda

Och var aldrig rädd för att öppna ditt hjärta för någon du inte känner så väl, som står och knackar på. Ibland måste man våga för att vinna. Och i livet finns de fullt av chanser att släppa in individer som kommer påverka en på ett väldigt bra sätt.



Många gånger är man rädd, för att bli sårad, men de finns gånger då man inte blir det och varje sådan gång - känslan man får, vänskapen man vunnit eller kärleken man fått. Då är varenda tår värd som man spillt på personer som sårat en.



Våga för att vinna therese, glöm aldrig det :)

2011-01-10 @ 19:43:24
URL: http://matthilda.blogg.se/
Postat av: agnes

laddade ner de från internet, dock så hitta jag bara en som man bara kan ha i en månad..

skulle du kunna hjälpa mig fixa ny design? :) kan skicka headern å allt, så kan du ju lära mig sen hur man gör :D

2011-01-12 @ 18:25:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0