I believed that love was overrated, 'til the moment I found you.

Några bilder sen igår då jag, Karin, Clara och Madde drog en skidutflykt till Stamsjön! Först åkte vi hela vägen dit, fikade och grillade massor, sen åkte vi hem igen. Det va riktigt skönt, trots att jag kvaddade två gånger inom typ....8 meter? Haha. Inte okej att både skata med skidorna och prata samtidigt!

Igårkväll blev det bara gomiddag, sen tv-mys med la familia, plus Fredrik, Karin, Clara och Madde en sväng. Melodifestivalen och sen Heartbreakers. Helt okej film! 

Har tränat idag, dock var vi bara fem stycken, så det blev inte så hårt. Sen jag kom hem har jag bara snabbkikat en sväng på Beck med fika, och sen duschat. Ska träffa Karin och Clara innan dom åker tillbaka till Övik... Lika tråkigt som vanligt. Tur då att jag och Anna ska dit nån helg framöver! 

Ikväll väntas Solsidan! Underbart. Dock inte lika underbart med skola imorgon, men jag vill bara ha sommar, så tiden får gärna flyyyyga fram. 

If you want me I must be doing something right
I got nothing left to prove
And it's all because of you
So if you need me
And baby I make you feel alive
I know I must be doing
Doing something right

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0