I think about the years I spent just passing through, I'd like to have the time I lost and give it back to you.

Hipp hipp hurra för idag är det storasysters födelsedag! Grattis kära syster.. ♥

Sitter i morgonrocken och har skrivit mycket nu på min samhällsuppsats som nästan börjar bli klar! Känns sjukt skönt. Ska strax packa, för om en timme bär det av mot Lycksele! Stannar hos Anna ikväll och vi ska mysa med gomiddag och några skräckfilmer. Imorgon bär det av till Övik kring halv 9, vi åker via Umeå så först blir det ett stopp där för gooolunch på Eurasia, skulle jag tro iaf.. Haha. Sen åker vi vidare till Övik och kommer fram 5 över 1. Blir mys @ Karin och Clara hela helgen! Kanske bio, massa gott, tjejsnack, stan och kanske en sväng på Paradisbadet också. Kommer bli toppen iaf!

Som ni kanske räknat ut har jag alltså helg redan nu. Dagen har spenderats först med en sovmorgon och sen en springtur i skönvädret. Plugg och lunch på det. Nu är det dags att göra mig klar. Hoppas ni får en superbra helg! Hur det blir med uppdateringen återstår att se, men kameran följer med så ni får förhoppningsvis några bilder när vi kommer hem!

Pusskram!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0