I'm beautiful in my way 'cause God makes no mistakes, I'm on the right track baby, I was born this way.

Hittade en superfin bild på min lilla skrutta sen förra helgen! På tal om detta....JAG SKA BLI MOSTER IGEN!!!!!! 4 september!

Nu sitter jag här. Irritationen har gått över. Misslyckades nämligen med chokladmoussen som vi ska ha till efterrätt ikväll. Blev väldigt ledsen i ögat.. Dessutom missade jag ett samtal om min APU. Hoppas kvällen blir betydligt bättre än vad dagen varit. Trots att den har varit dålig så började den iaf bra, med en grymt skön skidtur på älven, följt av en supergod lunch. Blev kyckling, bulgur, paprika, avokado och morötter blandat med smaksatt creme fraiche. MUMS.

Nu sitter jag och väntar på att Malin ska höra av sig. Blir handling, sen göra i ordning allt. Sen hem, byta om och fixa mig, sen tillbaka! Tacos till middag med 11 andra brudar, sen kommer också Emma som tur är! Tror det kommer bli toppenbra iaf. Kameran följer med, så förhoppningsvis har jag en del roliga bilder att bjuda på.

Imorgon blir det Åsele-Nappet, ska vara kontrollant.. Kvällen blir det utgång, och söndag ska jag och Anna jobba på hundutställningen. Återkommer på söndagkväll med förhoppningsvis massor av bilder och en rolig helg bakom mig. Tills dess, sup lugnt ;)

PUSS.

vintermarknaaaaad
Kvällens spellista. sweeeetlife

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0