I'm looking at an angel and believe me when I say she got that whole place glowing.

Har alltså spenderat kvällen med kusin Emma på stan. Var riktigt mysigt. Hittade tillslut 6 tröjor, 1 par leggings och 2 bhar.. För dom som ville veta, haha. Fotar och lägger upp bilder imorrn! Vad mer? Vi åt en supergod lunch på cafe Blåbär, hann träffa Karin och Clara två minuter, och sen hann vi med ett besök på ICA Kvantum för att köpa fisk (åt moster) och Kindermaxi åt oss! 

Kom hem redan vid fyra eftersom vi var sjukt effektiva på stan! Gick ut på en långpromenad innan middagen och sen kom Fredrik. Har bara chillat framför tvn hela kvällen, plus ätit en semla, där jag tog bort mandelmassan. Det är viktigt att nämna, för mandelmassa kan va bland det äckligaste jag vet! 

Nu är det dags för mig att sova. Ögonlocken slår igen vilken sekund som helst... Imorgon väntas en ny skotertur med bra brudar och grill. Vart det bär återstår att se.. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Din Emma

Åhhh, har så dåligt samvete för att jag inte kör skoter! Det är ju något jag verkligen vill göra.. :( Lova mig att vi ska fara ut någon helg framöver, ja, innan jag åker till Holland vill säga! :P

Puss

2011-03-09 @ 09:06:38
URL: http://emmastroemberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0