Jag vet precis vad du känner fast du aldrig sagt ett ord. Du har viljan att bli större, här är du redan stor.

Onsdag igen...tur de! I måndags blev det som vanligt skola, sen core och kondition och efter det träffade jag Fredrik en stund. Igår stannade jag dock i Lycksele hos Anna, vi myste med korv och pommes till middag, sen promenad, massa prat, film och godis! Madde kom förbi en kort sväng också. Mys iaf! Såg dessutom den psykigaste filmen nånsin, men den var ändå bra.. Orphan hette den.

Fick åka bil hem idag, så jag kom hem vid 4. Hemma låg min telefon (som varit på lagning) och ett paket från H&M väntande på mig. H&M-paketet innehöll mina chinos, som jag efter lite velande behåller. Det blir nog bra..

Ikväll väntas först Zumba och sen en promenad med Sofia. Ska träffa Fredrik en sväng också, viktigt!

Imorgon åker jag till Övik direkt efter att bussen kommit till Åsele, blir Modo-Örebro och hoppas på vinst. Det om något känns viktigt just nu....

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja zumba är faktskt kul.

Jag köpte förra veckan från www.uffessakerochting.se så nu kör jag på här hemma.

2011-03-16 @ 22:24:42
Postat av: Anonym

Vi ses imorrn!! ;D wieeeeeee

2011-03-16 @ 22:32:48
Postat av: Karin

de va jag som skrev innan, glömde nämna de... ;p

2011-03-16 @ 22:33:19
URL: http://karinmarkeby.blogg.se/
Postat av: maria vallgren hvfr 2 vi åker samma buss och har svenska uppgift ilag.

som vanligt har therese köpt nya kläder

2011-03-17 @ 13:23:36
Postat av: Emma :)

Åh, vill se chinosen!! :) Hoppas vi kan ses i helgen. Puss

2011-03-18 @ 14:56:11
URL: http://emmastroemberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker inte om att du bloggar så sällan. Ett minus på det!!!

Annars så tycker jag om dig. :) Puss

2011-03-20 @ 10:06:02
URL: http://emmastroemberg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0