A shadow of you disappears in the light. You cross my way, and now you're out of reach.

FLER BILDER FINNS PÅ FACEBOOK.

Har haft en underbart bra helg. Fredagkvällen började hos Malin, med gojävla tacos till middag, sen efterrätt, massa underbara brudar och tonvis med skratt! Tog typ 190 bilder, innan kronan stängde och vi drog iväg på efterfest. Kameran lämnades då hemma hos Malin, säger som Anna skulle sagt..det var nog likest! Haha. Hade iaf sjukt skoj även där, trots att vi kände oss rätt små när dom flesta var över 22 år ungefär. Haha! Sjukt kul iaf!
Lördag blev det nappet, sen prisutdelning, sen for jag hem och tog en varm dusch. Fixade hår och kläder och drog till Fredrik. Vi, Hampus, Emelie och Calle for och åt middag på pizzan. Jag drog vidare till Anna, och sen till Jenny. Stannade där i stort sett hela kvällen och hade sjukt skoj även där, dock inga bilder. Dansade och sjöng som galningar, haha.

Igår morse fick jag springa hem från Fredrik för att hinna i tid till hundutsällningen där Anna redan väntade på mig. Vi sålde fika och tjänade lite pengar, ändå värt fast jobbigt....haha. Middag och sen söndagsmys framför tvn.

Idag är jag hemma. Två lektioner kändes inte värt att fara på tyvärr. Skulle slutat halv 12 isf, och det orkade jag verkligen inte. Sitter hemma istället och försöker påbörja min samhällsuppsats, men det är nog den svåraste uppgiften vi fått på ett bra tag... Ska snart ut på en promenad, och ikväll väntas core och kondition och förhoppningsvis så har jag kommit igång med uppsatsen. 

Ha en fin dag!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0