Baby, you are the best part of my day.

Underbart väder ute, helt galet underbart! När jag kom hem efter praktiken blev det därför massa fotande utomhus, bilderna ovan är lite av resultatet.

Fick ett sjukt tråkigt besked idag, ett sånt där som drar ner allt på botten. Kände mig oslagbar i morse, har verkligen känt mig på topphumör de senaste dagarna. Men just idag sjönk det rejält. Familj och släkt är läskigt nära hjärtat, det känns hela vägen in. Tur att det går bättre nu iaf. Bara en sån här sak kan påverka så mycket, har varit rätt tungt att stå idag och verkligen försöka vara trevlig mot alla kunder, men det gick. Grät några tårar när jag slutade, nu känns det bättre.

Matchen i söndags slutade 2-1 till oss efter massor av slit i värmen! Myste sen med HELA familjen och mjukglass på Frasses innan vi åkte hemåt. Söndagen spenderades i soffan och med en och en annan ragg.

Igår blev det praktik, sen for jag hem och solade, åt middag och tog det lugnt hela kvällen lång. 

Ska snart bege mig ut på en promenad, sen hem, se nåt på TV och förhoppningsvis inte sova alltför sent. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0