Cause we live, and we die.

Bilder sen jag och Mia hoppade studsmatta i söndagskväll.

Sitter i soffan med syster och har kollat på massor av bilder. Innan dess har jag hunnit med en riktig brakmiddag som slutade i illamående, när man är mätt ska man sluta äta!! Efter middagen blev det pump, riktigt jobbigt. 

Nu ska jag äta en bulle och chilla. Imorgon har jag en hemmadag, känns skönt! Har bara två ovärda lektioner, så istället passar jag på att ta det lugnt hemma. Det får man!

Thats it. Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Din Emma :)

Herregud så stor hon har blivit! Tyckte det var nyss hon var en liten bebis.. :)

2011-05-25 @ 17:21:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0