I really miss your hair in my face.

Två bilder sen min praktik på Kronan. Prinsesstårtan har faktiskt (hör och häpna) jag gjort. Helt sjukt kul. Har verkligen fått upp ögonen på nya projekt, och mersmaken för bakning har blivit ännu större. Det här kan verkligen bli nåt för mig...en vacker dag! 

Nu har jag nyss ätit middag med mamma och pappa. Hjälpte till med middagen idag och det blev spaghetti- och kasslerlåda. Riktigt gott faktiskt! Annars har dagen spenderats hemma, har bakat bullar, varit med syster och Mia som åkte hem idag, och sen inte mycket mer. Fick vakna i Fredriks famn också, bara det gjorde mycket av min dag. 

Om en timme väntas fotbollsträning, sen tidigt i säng innan ytterligare en skoldag. Mycket mer spännande än så är inte mitt liv just nu. Ska hjälpa mamma att plantera några plantor nu, bl.a. smulgubbar! (Smultron som blir lika stora som jordgubbar) MUMS. 

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0