If I lay here.

                            
Riktigt kass uppdatering. Jag lovar att lägga in några bilder ikväll! Ska försöka bättra mig.

Sitter på skolan nu, saknar redan praktiken, men förhoppningsvis ska man väl klara av att härda i en och en halv vecka till..

Helgen har varit mysig som vanligt. Fredagen blev det mys med familjen osv. Lördag var det match på schemat, förlusten var riktigt tung, sura miner och inte alls nåt bra. På vägen dit snöade det dessutom, och på vägen hem fick jag se en björn för första gången i mitt liv. Kvällen spenderades först hemma, åt grillat och jordgubbar, sen bakades det nougatmuffins, innan kvällen avslutades med raggen!

Igår blev det sovmorgon, for på Genbäcks med mamma, syster, Mia och Fredrik, och sen for vi och såg herrarnas fotbollsmatch som slutade med vinst. Grillat till middag igen, sen blev det filmmys resten av kvällen.

Ikväll ska jag mysa järnet med syster och Mia innan dom åker hem, kanske gå en promenad och sen lägga upp lite bilder(!!).

PUSSHJÄRTA.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0