Speechless and frozen, uncomfortable silence again.

Sommarsommarsommar. Ser ni inte? Känslan jag fick igårkväll efter träningen då jag fotade dom här, obeskrivligt. Vädret idag är inte lika underbart, men sommaren är snart så nära den kan komma. Jag har MAX 5 dagar kvar på skolan, varav ingen dag är seriös egentligen. Det känns helt underbart, men jag kan inte riktigt fatta det. Två år av gymnasiet har redan flugit förbi, snart är det jag som står med studentmössan på huvudet och skriker mig hes på flaket. 

Idag hade jag tänkt fara upp på banken, ska träffa Karin och Clara en sväng och dessutom borde jag göra en engelskauppgift. Men hur ska man kunna skriva om något som man glömt bort? Jaja, jag får prata lite med läraren och sen höfta till något. Den ska vara inlämnad nästa vecka, så jag borde sätta lite fart..

Fredag. Träningsdag. Helg. Underbart. Ja, som ni förstår är jag inte på skolan idag, hade två lektioner som jag pratade bort, så en sovmorgon och en dunderstor, god frukost blev det. MMM. Ska som sagt göra mig klar och ringa till systrarna Markeby. 

Imorgon bär det av till Umeå, sweeeet! Ska göra av med lite pengar med Emma på stan medans Fredrik tatuerar sig.. 

Push away the thoughts, and enjoy what you've got.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0