When you burn in hell, remember what I said, you had your chance - I've had enough.

Sitter i fåtöljen (eller hur stavas det?!? Hjärnsläpp!). Hur som helst, chillar mest bara. Skola idag, det kändes väldigt tungt, och har varit väldigt trött hela dagen, sov som en bebis på bussen både hem och dit. Jaja, snart är det sommarlov!

När jag kom hem stod middagen på bordet, åt med familjen och sen hoppade jag studsmatta och så gick jag och mamma ut på en promenad i det finfina vädret. Skönt. Tog en dusch när jag kom hem och sen gjorde jag en supergod smoothie, som ni kan se på bilden...hihi. Har sett lite TV och försökt skriva en uppgift, men jag tror jag lägger ner den snart.....HUVVA. 

Har lagt in lite bilder nu så förhoppningsvis blir det bloggande både imorgon och framöver. 

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner i sängen faktiskt, sömnen behövs!! Sov gott.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0