When you walk away, I count the steps that you take.

Hade tänkt blogga igår, men då jävlades massa, så jag orkade inte. 

Igår blev det praktik som vanligt, sen for jag hem, käkade och sen ut på en kort springtur. Skönt! Blev tidigt i säng, var helt sjukt trött.

Imorse åkte jag till Lycksele, gjorde engelska nationella hela dagen och det gick helt okej bra. Godkänd iaf! Och det är verkligen huvudsaken, för nu är jag så himla oinspirerad till skola. Har nästan redan tagit sommarlov.. Dom två sista veckorna kommer det inte bli mycket gjort... Får hoppas lärarna inte vräker på med arbeten bara.

Fick åka hem tidigare med Malin, så nu har jag nyss kommit hem efter att ha övningskört och handlat med mamma! Gick faktiskt riktigt bra att köra, bättre än väntat iaf. Haha. Blev lite körning på samhället också, så det va bra! 

Just nu gör jag i stort sett ingenting. Ska hoppa lite studsmatta nu tror jag, sen blir det Afro Power Dance, och sen ska jag träffa Anna en stund. Mys!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0